Skip links

Skrzynie DSG – naprawa i regeneracja w ofercie Skrzynie Zając.pl

DSG to jedna z najpopularniejszych skrzyń biegów w ostatnich latach. Od 2003 roku, czyli chwili pierwszego montażu (w VW Golf R32) spece nie szczędzili jej słów uznania. Jednak jak to w życiu bywa – każdy medal ma dwie strony.

I wtedy pojawiamy się my – Skrzynie Zając.pl. Od niedawna bowiem wachlarz naszej oferty internetowej poszerzył się o nowy model przekładni do samochodów osobowych. Teraz, niczym rycerz na białym koniu i w lśniącej zbroi, naprawiamy wszystkie nienaprawialne i regenerujemy wszystkie nieregenerowalne skrzynie biegów DSG, udowadniając przy okazji, że podwójne sprzęgło wcale nie musi oznaczać podwójnego kłopotu.

Zapraszamy do skorzystania i zapoznania się ze szczegółami naszej oferty.


Skrzynie DSG i S-tronic- regeneracja

Chcesz zregenerować swoje stare DSG? Potrzebujesz nowej skrzyni? Wystarczy skontaktować się z nami telefonicznie lub mailowo i podpytać o szczegóły. Nasz magazyn po brzegi wypełniony jest przekładniami do najpopularniejszych modeli samochodów z grupy VAG.

Naprawa skrzyń DSG

zadzwoń: +48 609 528 582
napisz: kontakt@skrzyniezajac.pl

A już niebawem każdy z regenerowanych modeli zostanie wprowadzony także do sklepu internetowego.


Musisz wiedzieć, że nasza usługa to nie zwykła naprawa – to kompleksowa regeneracja skrzyń biegów DSG i S-tronic. To znaczy:

  • rozłożenie i dokładne sprawdzenie wszystkich elementów skrzyni,
  • wymiana uszkodzonych części,
  • wymiana łożysk i ich regulacja
  • regulacja luzów,
  • kompleksowe czyszczenie,
  • przygotowanie skrzyni do bezpiecznej wysyłki na palecie.

Dzięki temu jesteśmy całkowicie pewni jakości oferowanych produktów i ich niezawodności w przyszłych latach eksploatowania przez naszych klientów. Do każdej ze sprzedawanych skrzyń, wraz z dowodem zakupu, dodajemy 12 miesięcy pisemnej gwarancji.

Darmowa wycena naprawy skrzyni DSG

Nie wiesz jeszcze co się zepsuło? Nie szkodzi – od tego masz nas. Jeśli chcesz upewnić się, co do usterki pamiętaj, że w naszym warsztacie robimy to całkowicie za darmo.

KLIKNIJ I ZOBACZ:

szczegóły darmowej wyceny

W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji. Zadzwoń i zapytaj o szczegóły od poniedziałku do piątku 08:00-16:00.

Chcesz dowiedzieć się więcej o naszej firmie przed pierwszym spotkaniem? W takim razie zapraszamy na krótki seans 🙂

Spoiler: mamy 15 lat doświadczenia w regeneracji skrzyń biegów
Spoiler 2: jesteśmy elastyczni, działamy profesjonalnie, pracujemy na najlepszym sprzęcie warsztatowym

 


A teraz czas na małe pytanie edukacyjne:

Skrzynia DSG – co to właściwie jest za wynalazek?

Jeśli trafiłeś na nasz wpis najpewniej sporo już wiesz o zasadach działania skrzyń DSG. Jednak czasem nieco więcej wiedzy nie zaszkodzi. Tym bardziej, że właściwe eksploatowanie skrzyni dwusprzęgłowej może zdecydowanie wydłużyć jej żywotność i to bez konieczności wizyty w naszym warsztacie.

Co to jest DSG?

Direct Shift Gearbox, czyli przekładnia, która w odróżnieniu od tradycyjnych skrzyń manualnych obsługuje dwa sprzęgła (a nie jedno) i nie wymaga od kierowcy ręcznej zmiany przełożeń.

DSG to zautomatyzowana skrzynia dwusprzęgłowa. Sprzęgło nr 1 odpowiedzialne jest tu za zmianę przełożeń parzystych, natomiast nr 2 nieparzystych. Dzięki temu, że obydwa sprzęgła współpracują ze sobą w czasie rzeczywistym znacznie minimalizuje się czas zmiany konkretnego przełożenia (kiedy jedziemy na “3” skrzynia ma już przygotowane “4” do natychmiastowego wyrzucenia itd). Taka zmiana biegów trwa ok 0,04 sek.

W jakich autach znajdziemy DSG?

DSG montowane są w samochodach grupy VAG, czyli obecnie w autach marki: Volkswagen, Seat, Skoda oraz Audi (tam pod zmienioną nazwą S-tronic). Współczesne skrzynie DSG mają 7 przełożeń i charakteryzują się 380 Nm maksymalnym momentem obrotowym silnika. Więcej na ten temat przeczytasz w naszych artykułach:

Dlaczego wybrać/niewybrać skrzyni DSG? Sprawdź zalety i wady w telegraficznym skrócie

Skrzynie biegów i ich sekrety [cz.2: skrzynia DSG, bezstopniowa i półautomat]

A może kilka ciekawostek? DSG – usterki i wszystko inne, co musisz o niej wiedzieć

Skrzynia DSG – wszystko, co musisz wiedzieć


Return to top of page